
Life Dental Spa Bucuresti
Posted 6 luni ago
În cadrul companiei Life Dental Spa, punem pacienții pe primul loc și suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții pentru nevoile lor. Dacă ești o persoană dinamică și dedicată, ai dorința de a performa la cel mai înalt nivel și vrei să faci parte dintr-o echipă orientată către excelență, te așteptăm în echipa noastră!
Căutăm un Coordonator Call Center, dedicat și orientat spre excelență, cu spirit antreprenorial, care să ne sprijine în misiunea noastră de a pune pacienții pe primul loc și de a oferi servicii de calitate superioară.
Oferim:
- Mediu de lucru dinamic, în care performanța și inovația sunt apreciate.
- Posibilități de dezvoltare continuă și avansare profesională.
- Un colectiv dedicat și o cultură organizațională bazată pe respect și apreciere.
- Tichete de masă;
- Vouchere de vacanță.
- Reduceri la servicii medicale;
- Prime de sărbători;
- Zile suplimentare de concediu;
- Decont transport.
- Un pachet salarial motivant, corelat cu experiența și performanța;
- Sprijin pentru a implementa idei inovatoare și soluții eficiente.
Responsabilitățile tale:
- Vei coordona și monitoriza activitatea zilnică a agenților și vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative și calitative specifice;
- Propui soluții concrete și participi în mod direct la implementarea lor, ce duc la creșterea gradului de satisfacție a clienților față de serviciile companiei;
- Gestionezi, ghidezi și oferi suport membrilor echipei;
- Vei sprijini echipa în atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agenților și preluarea solicitărilor complexe;
- Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback pentru agenții noi/existenți;
- Te vei ocupa de evaluarea lunară a activității agenților din subordine;
- Program în ture (inclusiv 2 weekenduri pe lună cu liber în timpul săptămânii).
Ce căutăm la tine:
- Experiență profesională de cel puțin 12 luni într-un rol similar;
- Studii superioare (finalizate);
- Experiență în vânzări, customer care;
- Să deții excelente abilități de comunicare și prezentare;
- Fire empatică cu atitudine pozitivă;
- Background profesional în domeniul medical / contact center;
- Orientare către creșterea performanțelor și motivarea echipei;
Dacă vrei să contribui la succesul nostru și să faci parte dintr-o echipă de top, aplică acum!