Alatura-te Echipei Life Dental Spa
Cariera ta in Stomatologie
Daca specializarea si pasiunea ta este Stomatologia si esti in cautarea unei echipe de profesionisiti si colegi careia sa i te alaturi pentru a-ti dezvolta cariera – atunci este foarte posibil sa fi ajuns in locul potrivit.
Locatie Centrala
Echipa Prietenoasa
Servicii Excelente
Mediu de Lucru Profesionist
Tehnologii Moderne
Dezvoltare Personala si Profesionala
Clinica Life Dental Spa promoveaza o viziune conservativa si minim invaziva a medicinei dentare, folosind tehnologie laser de ultima generatie, cu multiple beneficii pentru pacientii care ni se adreseaza.
Life Dental Spa
Echilibru, Armonie, Job!
Suntem si ne dorim oameni profesionisti. Excelenta in tot ceea ce facem ne evidentiaza fata de concurenta. Incurajam performanta, ne bazam pe implicare 100% si ne dorim in echipa oameni pasionati si doritori de rezultate spectaculoase.
Suntem in cautarea unor persoane implicate, cu abilitati antreprenoriale si autonomie ridicate, cu capacitatea de a lua decizii si actiona rapid.
Esti gata sa te alaturi echipei noastre?
Filtreaza joburile disponibile in acest moment, din tabelul de mai jos si aplica pentru pozitia care ti se potriveste. Colegii nostri de la HR sau chiar unul dintre manageri te va contacta direct pentru a stabili o prima intalnire.
- Realizarea consultatiilor primare si evaluarea necesitatilor pacientilor.
- Crearea si implementarea planurilor de tratament, individual sau in colaborare cu membrii echipei.
- Asigurarea unei game variate de tratamente stomatologice, in functie de specializare si competente.
- Comunicarea clara si empatica cu pacientii pentru a le explica optiunile de tratament, beneficiile si riscurile, si pentru a raspunde la intrebarile si preocuparile lor
- Apelarea la sprijinul colegilor mai experimentati sau recomandarea pacientilor catre specialisti colaboratori (ex. chirurgie OMF) atunci cand o procedura depaseste competentele proprii.
- Colaborarea eficienta cu toti membrii echipei pentru a oferi pacientilor cele mai bune solutii de ingrijire.
- Mentinerea unui standard inalt de profesionalism si etica medicala
- Absolvent al facultatii dе medicina dentara;
- Experienta de minim 3 ani in domeniu;
- Abilitati foarte bune dе comunicare si relationare;
- Empatie, orientare catre pacient;
- Abilitati dе organizare, coordonare si atentie la detalii;
- Abilitatea dе a lucra in echipa;
- Integritate si profesionalism.
- Autonomie Profesionala: Valorizam experienta si cunostintele tale, oferindu-ti libertatea de a lua decizii medicale.
- Mediu Colaborativ: Un spatiu in care sa colaborezi cu colegi devotati si sa impartasesti expertiza.
- Dotari de Ultima Ora: Beneficiezi de echipamente si tehnologii moderne pentru a furniza tratamente de top.
- Remuneratie competitiva: Oferim cea mai buna remuneratie de pe piata, reflectand valoarea si expertiza adusa echipei noastre.
- Dezvoltare profesionala: Sansa de a te dezvolta intr-un mediu inovator, cu posibilitatea de a invata si perfectiona tehnici si proceduri noi.
Job Features
Medic Pedodont (Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj, Pitesti, Arad, Oradea, Constanta, Sibiu, Timisoara, Craiova, Targu Jiu) Life Dental Spa este primul lant de clinici stomatologice din Romania care...
- Vechime minima in activitate: 7 ani, din care:
- minim: 3 ani experienta in management operational;
- minim: 2 ani experienta in dezvoltare echipe;
- minim: 2 ani in coordonare echipa de vanzari;
- Cunostinte de management, negociere si comunicare;
- Abilitati de evaluare si coordonare;
- Abilitati de rezolvare probleme;
- Perseverenta in urmariea scopurilor;
- Limba engleza – nivel mediu-avansat;
- Permis de conducere;
- Disponibilitate la deplasari in clinicile LDS din tara;
- Responsabil, alaturi de managementul companiei, asupra bugetului si controlului costurilor aferente proiectelor de dezvoltare a clinicilor in cadrul LDS si a investitiilor necesare pentru atingerea obiectivului pe termen mediu si lung.
- Responsabil de supravegherea proiectelor si monitorizarea planurilor companiei pentru a se asigura ca termenele limita sunt respectate, ca proiectele se incadreaza in buget si ca lucrarile sunt la standardele stabilite de catre echipa de management.
- Responsabilitatile generale sunt definite in linii mari in categoriile de strategie de piata, dezvoltare de noi afaceri si parteneriate, fidelizare a clientilor, precum si training/formare/coaching a colegilor cu care interactioneaza.
- Responsabil, impreuna cu Directorul General, de dezvoltarea, implementarea si monitorizarea programului de leadership in cadrul companiei Life Dental Spa.
- Responsabil, impreuna cu echipa de management, de dezvoltarea unui mod de lucru organizat si eficient, astfel incat toate clinicile existente si viitoare sa adopte un mod de lucru unitar, organizat si eficient, bazat pe bune practici si orientat catre dezvoltare.
- Opereaza independent si detine o puternica orientare spre vanzari, o inclinatie puternica de a influenta actiunile si rezultatele celorlalti, o credibilitate personala superioara, o capacitate durabila de a intelege, asimila si promulga eficient caracteristicile si avantajele strategiei companiei pe termen mediu si lung in fata colegilor.
- Dezvoltarea eficienta si coordonarea departamentelor de vanzari si comercial in cadrul Life Dental SPA pentru asigurarea Planului de vanzari si dezvoltare urmarit.
- Coordonarea si monitorizarea activitatilor ce tin de deschiderea noilor clinici in cadrul Life Dental SPA prin dezvoltarea de parteneriate specifice si de fluxuri de lucru unitare.
- Monitorizarea si raportarea gradului de implementare a politicilor comerciale in care sunt implicate clinicile din teritoriu, consolidarea la nivel teritorial a rapoartelor privind performanta sau planurile de actiune necesare si oferirea imaginii de ansamblu a clinicilor teritoriale.
- Analizarea si monitorizarea remedierii deficientelor rezultate in urma vizitelor in teritoriu de catre echipa de management a companiei, colaborand in stransa legatura cu Managementul Clinicii si cu toti colegii angajati in LDS pentru remedierea si clarificarea tuturor aspectelor.
- Colaborarea cu managementul clinicilor din reteaua teritoriala pentru toate aspectele privind administrarea resurselor umane in Reteaua de Clinici Life Dental SPA.
- Monitorizarea rezultatelor promotiilor si campaniilor comerciale din intreaga tara in linie cu Planul de Vanzari si Dezvoltare, agreat cu Directorul General.
- Vizitarea periodica a clinicilor din intreaga tara pentru asigurarea unei stranse comunicari cu toti angajatii, identificarea si distribuirea celor mai bune practici din activitatea retelei de clinici si adaptarea lor la specificul fiecarei zone geografice.
- Executarea oricarei alte sarcini primite in legatura cu activitatea sa, incredintate de superiorul ierarhic si care nu contravin prevederilor legale in vigoare.
- Concepe si aplica strategii si politici de dezvoltare operationala a businessului agreate de comun acord cu managementul general.
- Analizeaza masurile pentru dezvoltarea si imbunatatirea activitatii lantului de clinici Life Dental Spa, in concordanta cu nevoile de servicii medicale ale pacientilor, dezvoltarea serviciilor medicale noi, implementarea tehnologiei, echipamentelor si aparaturii medicale noi, ghidurilor si protocoalelor de practica medicale;
- Bonusuri de performanta la depasire obiective;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
La Life Dental Spa, ne datoram succesul eficientei proceselor organizationale. Pentru a ajuta la mentinerea si cresterea acestui standard, cautam un Manager Operational cu experienta care sa supravegh...
Contabil
- Studii superioare - Diploma de licenta in Finante/Contabilitate;
- Peste 3 ani experienta in domeniul Financiar – Contabilitate;
- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil;
- Cunostinte solide de operare PC: Word, Excel; Saga
- Cunostinte de gestiune;
- Cunostinte de operare soft-uri contabile: SAGA si/sau PLURIVA – constituie un avantaj;
- Persoana onesta, organizata, atenta la detalii, si cu un dezvoltat spirit de echipa;
- Gestionarea operatiunilor privind mijloacele fixe (leasinguri, intrari, amortizari, reevaluari);
- Inchideri lunare pe balanta (avansuri parteneri, cheltuieli in avans, facturi de intocmit);
- Reglarea fisei sintetice;
- Primirea, verificarea conformitatii, inregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale in vigoare;
- Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si a facturilor de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, contabilizarea ajustarilor de cheltuieli pe centre de cost prestabilite;
- Analizarea si inregistrarea estimarilor de cheltuieli pentru centrele de cost prestabilite, in baza informatiilor primite de la celelalte departamente;
- Reconcilierea si identificarea inregistrarilor din registrul de casa al centrelor de cost alocate cu cele din softul de contabilitate;
- Intocmirea inregistrarilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, intocmirea de situatii punctuale solicitate pe disponibilitati;
- Emiterea facturilor catre clienti in sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, si comunicarea cu clientii in vederea receptionarii acestora;
- Intocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri in evidenta contabila pe centrele de cost predefinite;
- Reconcilierea fiselor de cont din aria de responsabilitate;
- Comunicarea cu celelalte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
- Intocmire diverse rapoarte solicitate de catre manager;
- Implicare in procesul de implementare si ameliorare a sistemelor contabile in conformitate cu cerintele legale, precum si cele ale grupului din care face parte compania;
- Implicare in procesul anual de inventariere in vederea asigurarii riguroase a acesteia, conform prevederilor legale;
- Participare la auditul statutar si cel de grup;
- Arhivarea documentelor contabile din aria de responsabilitate;
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
Echipa Life Dental Spa isi mareste echipa cu un Contabil Sediul : Piata Victoriei, Bucuresti CERINTE: Studii superioare – Diploma de licenta in Finante/Contabilitate; Peste 3 ani experienta in d...
- Experienta minim 1 an in domeniu;
- Studii postliceale finalizate;
- Respectarea programului de lucru - Program de lucru in ture, luni-vineri (full-time, 8 h/zi).
- Sterilizarea echipamentelor medicale conform standardelor
- Utilizarea si intretinerea corecta a aparaturii/instrumentarului din cabinet.
- Asistarea medicului stomatolog in timpul tratamentelor si interventiilor
- Pregatirea instrumentelor si a materialelor necesare procedurilor stomatologice
- Asigurarea confortului si sigurantei pacientilor pe durata tratamentelor
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
ASISTENT MEDICAL GENERALIST (Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj, Pitesti, Arad, Oradea, Constanta, Sibiu, Timisoara, Craiova, Targu Jiu) Life Dental Spa este primul lant de clinici stomatologice din...
- Actualizeaza permanent baza de date a chiriasilor, prezinta, (daca este necesar) spatiile vacante disponibile
- Asigura calitate si rapiditate in gestionarea administrativa a contractelor, notificarilor si comunicarilor transmise catre terti sau intern
- Asigura gestiunea optima si circuitul integrat al tuturor documentelor/notificarilor/contractelor centrului comercial de orice natura (inchirieri, marketing, prestari servicii, etc)
- Pastreaza legatura cu departamentul Juridic pentru validarea contractelor / actelor aditionale / altor documente, dupa caz, si se asigura de transmiterea acestora catre persoanele implicate / interesate
- Participa activ in cadrul sedintelor de interes general, organizeaza si pregateste intalnirile prin amenajarea salilor de intalnire, pune la dispozitie mapele informationale relevante, creeaza ordinea de sedinta si ulterior pregateste si difuzeaza minutele de sedinta
- Oferta suport Directorului centrului comercial
- Interactioneaza cu alte departamente (Marketing, Tehnic, Juridic, Contabilitate, HR) si le ofera suportul operational necesar
- Intocmeste deconturi de deplasare si verifica incadrarea acestora in norme
- Raspunde pentru derularea corespunzatoare a activitatilor cu specific de secretariat si registratura interna in cadrul centrului comercial, preluarea si directionarea apelurilor telefonice, trierea, directionarea si distribuirea adecvata a corespondentei
- Raspunde de managementul adecvat al tuturor documentelor si al arhivei de documente
- Asigura suportul operational necesar, conform limitelor de competenta acordate, pentru bunul mers al altor procese de business, respectiv cele de facturare, collection, inventariere a mijloacelor fixe si circulante
- Studii superioare (finalizate sau in curs) - Diploma de licenta in domeniile: economic, juridic sau administrarea afacerilor reprezinta un avantaj)
- Experienta relevanta de minim 2 ani pe un post similar: activitati de secretariat, receptie/registratura, interfata cu clienti interni si externi, managementul documentelor
- Cunostinte solide de limba engleza (vorbit, citit si scris)
- Reprezinta un avantaj cunoasterea unor softuri de tip ERP/CRM
- Abilitati foarte bune de comunicare, ascultare activa si follow-up
- Abilitati de management al documentelor si utilizare competenta a aparaturii specifice de birou (calculator, telefon / mini-centrala telefonica, interfata cu dispeceratul, fax, copiator, scanner)
- Abilitati de organizare / auto-organizare si multitasking
- Cunostinte solide de MS Office (in special Word, Excel si PowerPoint)
- Abilitati de planificare si management al timpului, efectuarea cu atentie si rigurozitate a unor sarcini cu caracter repetitiv
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
Life Dental Spa cauta un Assistant Manager, punctul de lucru fiind situat in Calea Victoriei. Acesta va fi responsabil sa ofere suport in gestionarea operatiunilor de zi cu zi ale afacerii, inclusiv p...
- Experienta de minim 3-5 ani in vanzari + coordonare personal;
- Excelente abilitati de comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;
- Capacitate de observare si analiza comportamentala;
- Capacitate de a aplica scorecard-uri si de a face analize de proces;
- Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare in paralel;
- Capacitate de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor;
- Abilitatea de a conduce echipa in atingerea rezultatelor;
- Capacitatea de a lua deciziile potrivite pentru depasirea obstacolelor;
- Abilitatea de a-i motiva pe ceilalti, inteligenta emotionala si sociala;
- Perseverenta, flexibilitate si integritate.
- Se asigura de atingerea target-elor financiare si a KPI-urile primite;
- Verifica periodic aspectele administrative;
- Asigura calitatea climatului organizational;
- Este responsabil de mentinerea unui nivel de performanta ridicat al echipei, inclusiv al veniturilor, fiind in permanenta vigilent asupra incasarilor si programarilor pacientilor din departamente;
- Gestioneaza si deleaga resursele eficient, pentru a creste productivitatea si performanta, atat la nivel individual cat si de echipa;
- Supravegheaza si simplifica procesele de lucru - de la programarile pacientilor si inregistrarea lor, la chestiuni administrative;
- Coordoneaza si raspunde de activitatea echipei sale, asigurandu-se ca angajatii sunt pregatiti si apti pentru a-si indeplini sarcinile;
- Mentine comunicarea cu partenerii companiei si/sau initiaza colaborari noi cu potentiali parteneri;
- Se asigura de implementarea atat a politicilor si procedurilor interne, cat si a celor mai bune practici in modul de lucru al echipei;
- Este responsabil si de procesul de recrutare: de la interviuri, la angajari si indrumarile necesare pentru noii angajati sau oricand e nevoie, inclusiv de procesul de training. Se ocupa si de recrutarea echipei medicale;
- Asigura satisfactia pacientului si se ocupa de intrebari, reclamatii sau diferite situatii conflictuale pe care le va rezolva intr-un mod profesionist, cautand mereu planuri de imbunatatire pentru a preveni aparitia lor;
- Asigura respectarea reglementarilor din domeniu si a legislatiei muncii, cat si a celor mai bune practice;
- Coordoneaza sedintele de personal cu toate departamentele clinicii;
- Se ocupa de achizitii, verificarea stocurilor, inclusiv raspunde de inventarul produselor;
- Lider autentic capabil de empowering al echipei pe care o coordoneaza, asigurand comunicarea constanta si cultura feedbackului constructiv.
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
MANAGER CLINICA STOMATOLOGIE (Bucuresti, Arad, Timisoara, Cluj) Orașe de lucru: Bucuresti, Arad, Timisoara, Cluj Tipul job-ului: Full Time Nivel cariera: Senior-Level (>5 ani), Manager / Ex...
- Efectuezi apeluri pentru verificarea si actualizarea informatiilor din baza de date proprii;
- Introduci in sistem informatiile obtinute;
- Verifici corectitudinea informatiilor introduse;
- Participi la campaniile interne ale companiei (contactezi clientii in vederea promovarii si vanzarii produselor si serviciilor companiei, preiei si inregistrezi comenzi).
- Studii superioare (finalizate sau in curs) - Diploma de licenta
- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;
- Experienta anterioara in serviciul de clienti sau intr-un call center este preferata.
- Cunostinte in utilizarea calculatorului (Pachet MS Office & Windows);
- Experienta in domeniul medical reprezinta un avantaj.
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
Life Dental Spa este in cautarea unui Agent Call Center motivat si calificat sa se alature echipei noastre. Responsabilitatea ta principala va fi sa gestionezi apelurile de intrare si iesire, sa rasp...
- Studii superioare - Diploma de licenta in finante/economie/ afaceri/ marketing sau un domeniu conex;
- Experienta - minim 3 ani pe un post similar;
- Abilitati analitice puternice;
- Atentie la detalii, fire perseverenta si gandire outside de box - nu vream sa ne oprim la solutia pe care o sa o incerce toata lumea;
- Experienta in analiza de piata, scrierea de specificatii si lansarea de produse sau servicii noi; experienta ca marketing operations specialist reprezinta avantaj;
- Experienta in management de proiect si cunostinte de best practices; certificare de project management reprezinta avantaj;
- Experienta anterioara ca specialist de marketing cu atributii in management/ coordonare de proiecte;
- Excelente abilitati de organizare, prioritizare si luare a deciziilor;
- Bune abilitati de comunicare, interpersonale si de prioritizare.
- Cunostinte WordPress;
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- Desfasurarea activitatilor specifice de project management pentru atingerea obiectivelor de scop, calitate, timp si cost;
- Analiza idei, documentare si transpunere in practica;
- Implicare in cresterea activitatii platformei pe social media;
- Lucrezi cu top managementul companiei pentru a analiza date si a agrea proiecte noi de implementat cu impact in zona de marketing (asa cum e definit #pebune);
- Esti responsabil de implementarea proiectelor de marketing de la inceput pana la sfarsit, lucrand cu toti stakeholderii relevanti, inclusiv cu actionarul companiei. Tu vei fi cel care face specificatii, urmareste progresul si testeaza rezultatele;
- Faci market research pentru lansarea unor produse si functionalitati noi;
- Esti constant la curent cu informatii actualizate despre produsele companiei si ale competitiei si despre baza de date cu clienti;
- Vei organiza evenimente/retreaturi
- Salariu de baza consistent + tichete de masa + comision lunar;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
La Life Dental Spa credem cu tarie ca marketingul inseamna mai mult decat comunicare si promovare. Credem ca marketing inseamna analiza de date, strategie, decizii de business in functie de comportam...
- Vei fi cel care va interactiona cu pacientii din cadrul clinicii noastre prin intermediul telefonului;
- Vei fi cel care va identifica nevoile lor si ii vei indruma catre cel mai bun tratament pentru ei;
- Tu vei fi ghidul lor in clinica noastra si ii vei introduce in lumea unica a Life Dental Spa;
- Le vei cere feedback si il vei centraliza;
- Vei raporta si vei interpreta datele din sistem astfel incat sa stabilesti un plan de actiune, in vederea cresterii vanzarilor.
- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;
- Studii superioare (finalizate sau in curs) - Diploma de licenta
- Minim 2-3 ani experienta in vanzari, customer care – dar daca tu stii ca te regasesti 100%, noi ne dorim sa te cunoastem si fara experienta;
- Cunostinte de limba Engleza (cel putin la nivel conversational);
- Cunostinte in utilizarea calculatorului (Pachet MS Office & Windows);
- Experienta in domeniul medical reprezinta un avantaj.
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
Customer Care Specialist (Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj, Pitesti, Arad, Oradea, Constanta, Sibiu, Timisoara, Craiova, Targu Jiu) Esti o persoana centrata pe client, care este pasionata de crear...
- Studii superioare (finalizate sau in curs) - Diploma de licenta
- Experienta anterioara intr-un rol similar intr-o clinica medicala sau mediu medical este un avantaj.
- Are abilitatea de a asculta cu rabdare, de a raspunde intr-o maniera politicoasa, binevoitoare, profesionista, de a transmite clar informatiile si de a le adapta la nivelul fiecarui tip de pacient;
- Este o persoana serioasa, punctuala, discreta;
- Are capacitatea de planificare si organizare;
- Este orientat catre satisfacerea nevoilor pacientilor si catre rezultate;
- Are cunostinte de operare calculator (MsOffice, Outlook etc)
- Primirea si inregistrarea pacientilor in sistemul informatic.
- Furnizarea de informatii clare si precise pacientilor cu privire la programarile lor, taxe si proceduri.
- Gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei.
- Pregatirea si actualizarea documentelor de inregistrare si a formularelor necesare.
- Colaborarea cu personalul medical si asigurarea unei comunicari eficiente in cadrul clinicii.
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
Receptioner / Receptionera Clinica Medicala (Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj, Pitesti, Arad, Oradea, Constanta, Sibiu, Timisoara, Craiova, Targu Jiu) Comunicarea este punctul tau forte si prieten...
- Realizarea consultatiilor primare si evaluarea necesitatilor pacientilor.
- Crearea si implementarea planurilor de tratament, individual sau in colaborare cu membrii echipei.
- Asigurarea unei game variate de tratamente stomatologice, in functie de specializare si competente.
- Comunicarea clara si empatica cu pacientii pentru a le explica optiunile de tratament, beneficiile si riscurile, si pentru a raspunde la intrebarile si preocuparile lor.
- Apelarea la sprijinul colegilor mai experimentati sau recomandarea pacientilor catre specialisti colaboratori (ex. chirurgie OMF) atunci cand o procedura depaseste competentele proprii.
- Colaborarea eficienta cu toti membrii echipei pentru a oferi pacientilor cele mai bune solutii de ingrijire.
- Mentinerea unui standard inalt de profesionalism si etica medicala
- Absolvent al facultatii dе medicina dentara;
- Experienta de minim 3 ani in domeniu;
- Abilitati foarte bune dе comunicare si relationare;
- Empatie, orientare catre pacient;
- Abilitati dе organizare, coordonare si atentie la detalii;
- Abilitatea dе a lucra in echipa;
- Integritate si profesionalism.
- Autonomie Profesionala: Valorizam experienta si cunostintele tale, oferindu-ti libertatea de a lua decizii medicale.
- Mediu Colaborativ: Un spatiu in care sa colaborezi cu colegi devotati si sa impartasesti expertiza.
- Dotari de Ultima Ora: Beneficiezi de echipamente si tehnologii moderne pentru a furniza tratamente de top.
- Remuneratie competitiva: Oferim cea mai buna remuneratie de pe piata, reflectand valoarea si expertiza adusa echipei noastre.
- Dezvoltare profesionala: Sansa de a te dezvolta intr-un mediu inovator, cu posibilitatea de a invata si perfectiona tehnici si proceduri noi.
Job Features
Medic Stomatolog (Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj, Pitesti, Arad, Oradea, Constanta, Sibiu, Timisoara, Craiova, Targu Jiu) ❗Specializari: STOMATOLOGIE GENERALA, ENDODONTIE, PROTETICA, ORTODONTI...
- Minim 2 ani de experienta in functia de Key Account Manager;
- Abilitati excelente de comunicare si negociere, cu capacitatea de a lucra cu clienti de nivel inalt si de a dezvolta relatii solide de afaceri;
- Orientare catre rezultate si capacitatea de a atinge si depăsi obiectivele de vanzari;
- Creativitate si abilitatea de a gasi solutii pragmatice pentru clienti intr-un mediu in continua dezvoltare;
- -Cunoasterea fluenta a limbii romane si a limbii engleze, atat in scris, cat si in vorbire.
- Dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii cheie in domeniul medical;
- Identificarea si prospectarea activa a clientilor potentiali, precum si prezentarea si negocierea ofertelor comerciale;
- Construirea si mentinerea unei retele solide de contacte in industrie;
- Monitorizarea si imbunatatirea satisfactiei clientilor;
- Identificarea oportunitatilor de crestere si recomandarea de imbunatatiri pentru procesele de vanzări.
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
- Pachet de compensare competitive.
Job Features
KEY ACCOUNT MANAGER INTRODUCERE: Cautam Key Account Manager Life Dental Spa este primul lanț de clinici stomatologice din România care funcționează după principiile stomatologiei biologice...
- Absolvent al Facultatii de Drept;
- Consilier Juridic Definitiv inscris in Tabloul Consilierilor Juridici – obligatoriu;
- Cunostinte temeinice de legislatie generala in special codul civil, codul de procedura civila, legea nr.31/1990;
- Cunostinte practice in urmatoarele arii: guvernanta, litigii, contracte cu profesionisti, legislatie privind protectia datelor cu caracter personal
- Experienta in specialitate minim 5 ani;
- Asigura consultanta si asistenta de specialitate pentru departamentele societatii in diverse arii de drept;
- Realizeaza cercetari juridice pe teme de ordin general sau specifice activitatii societatii;
- Mentine legatura cu colaboratorii societatii pe aspectele specifice departamentului juridic;
- Concepe, redacteaza, revizuieste, participa la negocierea contractelor societatii cu clientii si furnizorii;
- Pregateste drafturile actelor/contractelor potrivit solicitarilor managementului si celorlalte departamente, analizeaza drafturile de contracte primite de la alte departamente sau de la partenerii contractuali ai societatii;
- Verifica legalitatea documentelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
- Participa activ la intocmirea documentatiei necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii societatii;
- Intocmeste actele si indeplineste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului, Administratia Financiara, Directiile de Impozite si Taxe, Primarii etc.
- Concepe ,redacteaza si avizeaza diverse documente juridice,(Antecontracte ,Contracte de Vanzare- Cumparare,Contracte de Inchiriere,Contracte de Executie,Contracte de Prestari Servicii ,Acte Aditionale,Conventii de Cesiune de Drepturi si Novatie, Notificari, Somatii etc.);
- Intocmeste toata documentatia necesara pentru: infiintare firma, infiintarea punctelor de lucru, radierea punctelor de lucru, schimbarea sediului in acelasi judet/in afara judetului, prelungirea sediului social, majorarea capitalului social, adaugarea/schimbarea obiectului de activitate, cesiunea, prelungirea/revocarea mandatului de administrator, dizolvarea, lichidarea sau radierea societatii, modificarea denumirii societatii, schimbarea formei juridice a societatii, prelungirea sau reducerea duratei de functionare, suspendarea sau reluarea activitatii societatii, autorizarea activitatii, alte modificari privind actul constitutiv.
- Participa activ la solutionarea problemelor aparute in activitatea societatii din punct de vedere legal, identificarea riscurilor si a expunerii societatii cu privire la tranzactii, dispute si litigii;
- Asigura comunicarea din punct de vedere juridic cu partenerii contractuali, cu clientii societatii, cu birourile notariale, executori judecatoresti, traducatori;
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces;
- Gestioneaza si arhiveaza documentatia specifica activitatii desfasurate de societate si actualizeaza baza de date a societatii;
- Centralizeaza, prelucreaza si prezinta evidente, statistice sau informari/comunicari cu un anumit specific;
- Verifica si urmareste executarea contractelor incheiate cu clientii si furnizorii societatii;
- Intocmeste formalitatile necesare conform prevederilor legislative pentru recuperarea debitelor;
- Elaboreaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de management societatii.
- Salariul fix + tichete de masa;
- Un climat de lucru performant si orientat catre rezultate;
- Acces la programe de dezvoltare personala si profesionala;
- Reduceri substantiale de pret pentru servicii stomatologice, pentru tine si cei dragi.
Job Features
Ne extindem echipa si cautam pentru Departamentul Juridic un Consilier Juridic dornic sa se alature echipei noastre si sa ne sprijine activ in buna organizare si functionare a activitatii. Activitatea...
Puterea Noastra in Cifre
Life Dental Spa pune accent maxim pe Satisfactia Angajatilor la locul de munca si Echilibrul intrea Job si Viata personala. Ne dezvoltam in mod continuu si suntem deschisi la sugestii si recomandari de imbunatatire. Ne dorim sa ajungem la 1.000 de Clinici Life Dental Spa atat in Romania cat si in Europa.hai in echipa noastra si fi parte din acest proiect minunat!