Tratamentul cariilor dentare cu gel enzimatic-fără durere, fără instrumente rotative

La clinica dentară Life Dental Spa, dorim ca vizita pacienților noștri să fie cât mai plăcută, iar aceștia să aibă disconfort minim atat în timpul tratamentelor cât  și după acestea. Din acest motiv și datorită angajamentului nostru față de stomatologia minim invazivă,  am introdus un nou tratament blând și eficient al cariilor. Este un tratament perfect pentru adulți, dar mai ales pentru copiii cărora le este frică și sunt neliniștiți de vizita la dentist.

Gelul enzimatic, tratamentul nedureros împotriva cariilor dentare

Gelul enzimatic elimină cariile fără durere, fără anestezie și într-un timp mai scurt decât cu un tratament tradițional. Este un gel care permite acționarea asupra dentinei infectate, însă fără a o afecta pe cea sănătoasă.

Acest tratament nedureros împotriva cariilor dentare prezintă toate certificatele de calitate dentară, acestea demonstrând chiar că nu provoacă iritabilitate.

Cum acționează gelul enzimatic împotriva cariilor dentare?

• Zona care urmează a fi tratată este bine curățată.
  • Cavitatea, limba și obrajii sunt izolate cu tampoane de bumbac sau diga;
  • Medicul dentist aplică gelul enzimatic pe carie între 30 și 60 de secunde, până când cavitatea devine moale;
  • Dentina alterată este îndepărtată cu un instrument manual de tip excavator;
  • Cavitatea este curățată cu apă;
  • Se efectuează plomba de culoarea dintelui.

Cristina Obreja, medic stomatolog, fondator Life Dental Spa: „Datorită acestui sistem foarte inovator, gelul enzimatic, putem realiza tratamente în majoritatea cazurilor fără anestezie, astfel încât copiii și adulții să se poată simți mai liniștiți fără să audă zgomotul turbinei sau să simtă durere.”

Ce este gelul enzimatic?

Gelul enzimatic este singurul gel pe bază de papaină pentru tratamentul cariilor. Este  non-toxic și nu irită membranele mucoase. Acest gel este un produs indicat pentru tratamentul atraumatic al cariilor printr-o activitate enzimatică, în care papaina este bioincapsulată folosind tehnologia EBE (Encapsulating Buffer Emulsion: Emulsie tampon de încapsulare.
Gelul enzimatic nu provoacă iritații, este testat clinic și este potrivit pentru toți pacienții, inclusiv pentru copii sau femei însărcinate. El funcționează numai pe țesutul infectat de carii, regenerând și remineralizând țesutul.

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, cariile afectează între 60% și 90% dintre copiii de vârstă școlară din întreaga lume. Dr. Cristina Obreja – Life Dental Spa – explică faptul că „Afecțiunile precum cariile dentare, împreună cu bolile parodontale precum gingivita, reprezintă o adevărată îngrijorare. Dieta necorespunzătoare, zaharoasă, lipsa metodelor de prevenție (tehnici de igienă dentară) sunt principalele cauze ale acestor afecțiuni.”

Cum funcționează gelul enzimatic asupra cariilor dentare?

Gelul enzimatic, al cărui ingredient activ este papaina – enzima din papaya – acționează în mai puțin de un minut, înmoaie țesutul infectat, permițând îndepărtarea sa ușor, sigur și eficient. Gelul enzimatic acționează selectiv asupra leziunii carioase, fără a deteriora țesutul sănătos și nu necesită utilizarea anesteziei.

Avantajele gelului enzimatic în tratamentul cariei:

• Nu prezintă contraindicații. Este aplicabil pacienților de toate vârstele, inclusiv femeilor însărcinate și copiilor;
  • Nu necesită aplicarea anestezicelor locale și a instrumentelor rotative;
  • Nu sacrifică țesuturile sănătoase și acționează selectiv;
  • Conține papaină, o enzimă proteolitică proprietăți bactericide, bacteriostatice și antiinflamatoare;
  • Este complet nedureros;
  • Prezintă certificat de non-toxicitate;
  • Este non-invaziv;
  • Prezintă o rezistență antibacteriană mai mare, cu o creștere a efectului antiseptic asupra țesutului;
  • Optimizează PH-ul pentru imobilizarea enzimei până când intră în contact cu țesutul necrotic;
  • După îndepărtarea țesutului degradat, cavitatea are o suprafață care facilitează aderența materialelor ce urmează a fi utilizate pentru umplere;
  • Este ideal pentru pacienții care se tem de dentist sau pentru pacienții anxioși.

Gelul enzimatic nu generează nici un fel de reacție în țesuturile sănătoase

Gelul enzimatic este inofensiv și 100% non-toxic, care acționează selectiv, adică doar asupra țesutului infectat și nu generează nici un fel de reacție în țesuturile sănătoase (limbă, gingii, dentină sănătoasă, piele, ochi). Nu generează nici o reacție nici măcar dacă este ingerat. Gelul enzimatic își pierde capacitatea enzimatică atunci când intră în contact cu țesuturile sănătoase.

Life Dental Spa Bucuresti
Life Dental Spa Iasi
Cod Unic de Inregistrare 24144100
Nr. Inmatriculare J40/11701/2008
Social Networks

Viziteaza Life Dental Spa pe mediile de socializare si interactioneaza cu noi. Nu uita sa dai follow si share pentru a primi ultimele noutati.

COPYRIGHT © 2021. Continutul acestui site este protejat de legea dreptului de autor. Reproducerea partiala sau integrala a continutului se va face doar cu acordul Life Dental Spa. Dezvoltat de MBUIDESIGN

Suna
Programeaza-te