Tratamentul cariilor cu fluid și  pulbere, fără instrumente rotative și fără durere, acum la Life Dental Spa!

După cum știți, la Life Dental Spa suntem pasionați de inovație, fiind mereu conectați la tot ceea ce este nou, la ultratehnologie. De aceea, de îndată ce am auzit despre tehnologia minim invazivă cu fluid (Aquasol) și pulbere, care permite tratarea cariilor fără a atinge dintele, fără zgomot, fără miros, fără supraîncălzire și, mai ales, FĂRĂ DURERE și fără instrumente rotative (freză), am investigat și ne-am convins, așa că, de acum, îl veți găsi la Life Dental Spa!

Astfel, dacă suferi de carii dentare, Life Dental Spa pune la dispoziție:

• Tehnologie NOUĂ, VERSATILĂ ȘI FLEXIBILĂ pentru tratamentele dentare minim invazive, bazate pe tehnica abrazivă cu fluid;
  • Tehnologie FĂRĂ CONTACT de curățare a cariilor dentare, de îndepărtare a obturațiilor vechi de compozit.

Tehnica de tratare a cariei cu fluid și pulbere, răspunsul pentru stomatologia minim invazivă, fără durere, fără freză!

Life Dental Spa folosește o nouă tehnologie în stomatologie pentru efectuarea tratamentelor cariilor dentare într-un mod nedureros, extrem de confortabil chiar și pentru pacienții cu frica de dentist. Este o procedură rapidă care utilizează un jet fluid de Aquasol combinat cu o cantitate mică de pudră specială de oxid de aluminiu, direcționată către dinții care urmează a fi tratați.

Astfel, caria dentară este curățată fără disconfort, fără durere, fără anestezie, iar țesuturile dentare rămân sănătoase și complet neatinse. Absența vibrațiilor și a generării de căldură, zgomot și miros reduc anxietatea pacienților.

Tehnologia este concepută pentru a curăța și a îndepărta cariile dentare fără contact direct cu dinții. Pe măsură ce particulele de pudră specială intră în contact cu suprafața dintelui, caria este îndepărtată fără durere.

Caracteristicile noii tehnologii:

• Spre deosebire de instrumentele rotative, aceasta nu ia contact direct cu dintele, minimizând riscul de îndepărtare a țesutului dentar sănătos;
  • Este incredibil de versatilă într-o mare varietate de proceduri care privesc restaurarea dentară;
  • Curăță neinvaziv și nedureros, fără supraîncălzire, zgomot, vibrații sau miros;
  • Reduce nevoia anesteziei locale;
  • Înlocuiește cu succes instrumentele rotative;
  • Previne microfracturile și fisurile asociate în mod normal cu instrumentele rotative (freze).

Este potrivită și pentru copii această tehnologie?

Da, mai ales în cazul copiilor o recomandăm, datorită faptului că aceștia o tolerează foarte bine.

Caria este curățată fără zgomot și fără atingere, iar copilul este încântat că nu simte durere și nici nu aude sunete neprietenoase.

Copiii sunt fericiți, iar părinții sunt mulțumiți că au rezolvat problemele dentare ale acestora într-un mod confortabil și prietenos!

Se indică și femeilor gravide ori care alăptează?

Pe perioada sarcinii, există restricții legate de anumite proceduri stomatologice, însă nu și legate de tratamentul cariei cu fluid și pulbere specială! Această procedură nu necesită anestezie, așadar una dintre temerile mămicilor este înlăturată, este ușoară, confortabilă și foarte rapidă : o carie superficială se curăță în 2-3 minute!

Având la dispoziție aceasta procedură, viitoarele mamici își pot rezolva cariile fără a mai fi necesar să amâne tratamentul până după naștere (când majoritatea timpului va fi dedicată îngrijirii bebelușului).

Life Dental Spa Bucuresti
Life Dental Spa Iasi
Life Dental Spa Cluj
Cod Unic de Inregistrare 24144100
Nr. Inmatriculare J40/11701/2008
Social Networks

Viziteaza Life Dental Spa pe mediile de socializare si interactioneaza cu noi. Nu uita sa dai follow si share pentru a primi ultimele noutati.

COPYRIGHT © 2021. Continutul acestui site este protejat de legea dreptului de autor. Reproducerea partiala sau integrala a continutului se va face doar cu acordul Life Dental Spa. Dezvoltat de MBUIDESIGN

Suna
Programeaza-te