Clinica stomatologică Life Dental Spa a inaugurat cu succes în acest an o nouă locație, cu scopul de a veni în ajutorul pacienților cu tratamente stomatologice moderne, realizate fără ace, fără freze și fără durere.

Situată în zona Piața Victoriei, clinica este dotată cu tehnologie de ultimă generație a laserului dentar, echipa medicală fiind instruită de dr. Cristina Obreja, fondatoarea Life Dental Spa si medic stomatolog cu specializare in laser dentar..

Laserul dentar era de mulți ani folosit în domeniul stomatologiei minim-invazive în străinătate, iar în ultimii ani a început fie folosit cu succes și în România.

Clinica stomatologică Life Dental Spa se numara printre primele clinici din țara noastră care folosește cu succes această tehnologie inovatoare, complet diferită de stomatologia clasică!

Ce este o carie?

Caria dentară este o leziune ce apare inițial în smalțul dentar, putând să se extindă spre nervul dintelui, în profunzime, atunci când nu beneficiază de un tratament realizat corect și la timp.

În lipsa unei vizite cabinetul stomatologic din București, caria dentară poate pune în pericol vitalitatea dintelui!

Aceasta apare ca urmare a activității nocive a bacteriilor prezente în cavitatea orală. O dietă bogată în alimente dulci, cu mult conținut de zahăr și carbohidrați simpli, reprezintă factorul major care duce la apariția cariei dentare. Pe lângă aceasta, se poate adăuga:

Cum recunoști o carie dentară?

De cele mai multe ori, pacienții observă prezența cariei dentare odată cu apariția durerii. Principalele semne că dintele prezintă o carie sunt:

De ce să alegi laserul stomatologic?

Laserul dentar aduce o serie de beneficii majore și în ceea ce privește tratamentul cariilor dentare.

Lumina laser funcționează cu diferite lungimi de undă, iar tratamentul este personalizat pentru fiecare pacient în parte, motiv pentru care este sigur de folosit chiar și în cazul copiilor sau al femeilor însărcinate!

Tratamentul laser pentru carii dentare oferă multiple avantaje, precum:

Alege profesionalismul Life Dental Spa!

Dr. Cristina Obreja, medicul fondator al clinicii Life Dental Spa, a obținut specializarea în laser stomatologic la Universitatea din Aachen (Germania), cu scopul de a putea oferi și pacienților români experiențe complet lipsite de durere pe scaunul stomatologic!

Pacientul care trece pragul clinicilor Life Dental Spa nu beneficiază doar de un simplu tratament stomatologic, ci de o experienta complet diferita, de 5 stele!

#LifeDentist-ii noștri au mare grijă să aplice principii preventive, oferind pacientului infomații prețioase și sfaturi personalizate cu privire la cum poate fi prevenită apariția cariei dentare și cum poate fi îmbunătățită igiena orală!

Programează-te ACUM și uită de tratamentul dureros al cariei dentare! Alege tratamentele laser fără freze, fără ace și fără durere!